MIELŐTT TELEFONÁLNA

 

  • A webáruházban látható termékek raktáron vannak? 

Nem, a termékeink külső készleten vannak.

  • Mikorra kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelést nyitvatartási időben általában 1-2 órán belül vissza igazoljuk, és e-mail formájában, illetve telefonon is tájékoztatjuk a kiszállítás várható idejéről. Visszaigazolást követően (Szállítási módtól függően) átvehető személyesen, vagy átadtuk a szerződött partnerünknek, a Royal Futár Hungária Kft-nek. A kiszállítás általában következő munkanapra megtörténik, ritka esetekben csúszások előfordulhatnak. 

  • Mennyi garancia vonatkozik a termékekre?

Minden nálunk vásárolt termékre 1 ÉV gyártói garancia vonatkozik. A felmerülő hibák kijavítását a gyártó által kijelölt szakszerviz végzi. 

  • Hova vihetem a meghibásodott készüléket?

Apple készülékek esetében bármely hivatalos Apple szervizbe (iStyle, iCentre, Almárium Pro, Care Center). Egyéb készülékek esetén átvevő pontunkba kell vissza juttani a terméket.

  • Cégként, egyéni vállalkozóként szeretnék rendelni. Ez hogy lehetséges?

Számla igény esetén, nem természetes személyként a megrendeléseket az b2b@mexperience.hu e-mail címre várjuk. A webáruházban helytelenül kitöltött, magánszemélyként leadott rendeléseket nem áll módunkban utólag javítani, erre könyveléstechnikailag sincs lehetőség, megértésüket köszönjük! 

  • Sérülten érkezett meg a termék, mit tehetek? Kihez fordulhatok?

Személyes átvétel esetén az átvevő ponton kollégáink kérni fogják a termék felbontását az átvétel során. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén csak abban az esetben van lehetőség a reklamációra, ha Ön értékbiztosítással kérte a kiszállítást! Minden esetben A FUTÁR JELENLÉTÉBEN BONTSA FEL a csomagot, amennyiben sérülést tapasztal, köteles jegyzőkönyvben rögzíteni azt, majd megtagadhatja az átvételt! Kérjük bármi ilyen merül fel, haladéktalanul tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat! 

  • Viszonteladóként szeretnék vásárolni Önöknél. Ez lehetséges?

Viszonteladókat nem áll módunkban kiszolgálni, megértésüket köszönjük!

  • Hétvégén van kiszállítás, illetve elérhetőek?

Nem, hétvégén és munkaszüneti napokon, ünnepnapokon nem tartunk nyitva, ezen napokon a kiszállítás is szünetel. 

 

Minden egyéb felmerülő kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon e-mailt az info@mexperience.hu e-mail címre. 

 

Átvevő pontunk nyitvatartása:

Hétfő: 13:00-18:30

Kedd: 12:00-18:00

Szerda: 13:00-18:30

Csütörtök: 12:00-18:00

Péntek: 13:00-18:00

Szombat, Vasárnap zárva

 

Cégünk jogi képviseletét a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. látja el.